Klachtenprocedure

Bij klachten en ontevredenheid

Uw huidtherapeut zal er alles aan doen om u de beste zorg te verlenen en uw behandeling zorgvuldig te organiseren. Mocht u als cliënt echter onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat dit voor u bespreekbaar is met ons. Het is goed mogelijk dat uw huidtherapeut niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Indien we u niet naar tevredenheid hebben geholpen, dan horen we uiteraard altijd graag hoe we onze zorg aan u kunnen verbeteren of hoe we u alsnog volledig tevreden kunnen maken.

Klachtenprocedure en Geschillenregeling Paramedici

In sommige gevallen biedt een gesprek geen of onvoldoende uitkomst. Bovendien kan het ook zo zijn dat u wegens omstandigheden liever niet met uw behandelaar zelf in gesprek gaat over uw klacht of ontevredenheid. In deze gevallen kunt u gebruikmaken van de Klachten- en Geschillenregeling Paramedici. Deze regeling biedt alle cliënten de mogelijkheid om in contact te komen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.  Via deze link vindt u een online formulier. Wanneer u nadere vragen heeft of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket te benaderen. Voor meer informatie over de procedure, klik hier.